RSS
poniedziałek, 06 lutego 2012
Superpiosenki

12:32, martha1995
Link Komentarze (1) »
sobota, 14 stycznia 2012
Moda na lato 2012

Kostiumy kąpielowe:

 

          

              

           

 

Bluzki:

          

Sukienki:

           

Spodenki:

   

 

Spódniczki:

        

Buty:


17:05, martha1995
Link Dodaj komentarz »
sobota, 10 grudnia 2011
MoDa ZiMoWa

1. Kurtki i płaszczyki :)

 

2. Spodnie :)

             

         

 

3. Kozaczki :)

4. Czapeczki :)


5. Rękawiczki :)

         

           

Tagi: zima 2011
20:39, martha1995
Link Komentarze (3) »
sobota, 29 października 2011
Przemiana kujonki

Cześć. Sorry, że nie pisałam, ale po pierwsze dużo nauki, a po drugie okazało się, że ktoś włamał mi się na konto! I napisał Loli (olawikasylwia), że jej blog to żałocha! Teraz zmieniłam sobie hasło i nikt mi się już nie zaloguje i nie doda nikomu obraźliwego komentarza z mojego konta!

Dobra, dzisiaj napiszę troszkę o... PRZEMIANIE KUJONKI! Nie chodzi tu o grę dla dzieci w wieku 8 - 13 lat, tylko o prawdziwą przemianę nastolatki np. na bal!

1. Żel.

2. Spłucz żel.

3. Żel złuszczający.

4. Spłucz żel złuszczający.

5. Nałóż maseczkę.

6. Nałóż plasterki ogórka.

7. Spłucz maseczkę (po 10 minutach) i zdejmij plasterki ogórka.

8. Użyj toniku.

9. Użyj kremu nawilżającego.

10. Wyrywanie brwi (za pomocą pęsety).

11. Zmiana uczesania.

12. LIttle make - up.

13. Załóż sukienkę.

14. Na bal.


A to na dowód, że z brzyduli (kujonki)...

... można zrobić piękną dziewczynę...


sobota, 15 października 2011
Śpiewamy!

Cześć. Bardzo przepraszam stałych czytaczy mojego bloga dla nastolatek, ale w tych kilku tygodniach miałam tyle klasówek, że ho ho! Teraz, na szczęście, już skończyłam się uczyć i mam chwilę na dodanie postu na mojego bloga. Dobra, dzisiaj trochę muzyczki, którą nastolatki wprost uwielbiają...



17:24, martha1995
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 25 września 2011
Okulary 2011

Cześć. Przepraszam bardzo czytaczy mojego bloga, że nie pisałam, ale wiecie: nauka, lektury itp. Przepraszam ponownie!

Dzisiaj znowu napiszę o okularach, tyle że nie o takich jak pisałam daaawno temu, tylko o  NERDACH!

Nerdy to okulary, które okazały się najmodniejszymi. Niektórzy nazywają je "kujonkami". Większości osób jest w nich do twarzy. Nawet niektóre gwiazdy kupiły sobie takie, mimo że nie mają żadnej wady wzroku. Moja kuzynka również takie ma. WoW! Ale się potrafię rozpisać o tych okularysach!


Tagi: nerdy
18:07, martha1995
Link Dodaj komentarz »
sobota, 10 września 2011
Jaką porą roku jesteś?

Wiosna

Typ wiosenny ma delikatną i wrażliwą skórę, głównie koloru kości słoniowej, często nakrapianą piegami. Gdy wiosnom robi się gorąco, dostają intensywnych rumieńców. Kolor oczu u wiosny to mieszanka odcieni niebieskiego, zieleni i złotego. Cechą charakterystyczną są jasne brwi i rzęsy.

 

Jeśli jesteś wiosną...

...stosuj jasne i czyste, a jednocześnie i delikatne kolory.

Przy doborze podstawowej garderoby wybieraj ciepłe granaty, zielenie. Można je uzupełniać kolorami: brzoskwiniowym, koralowym, ciepłą i delikatną czerwienią. Odpowiedni będzie również delikatny turkus oraz miękkie odcienie brązu.

 

Unikaj!!!

Czerni blisko twarzy, malinowego różu i wszelkich ostrych kontrastów.

 

 

Lato

Lato ma blady lub różowy odcień skóry.Oczy na ogół niebieskie, szaroniebieskie, szarozielone lub orzechowe. Włosy w odcieniach popielaty brąz, jasny blond oraz jasny brąz. Cechą charakterystyczną jest to, że jasnowłose lata mają często ciemne brwi.

 

Jeśli jesteś latem...

...paleta twoich kolorów składa się z jasnych tonacji, przydymionych odcieni.

Bazowe kolory to: jasne szarości, popielaty, granat. szara zieleń i bordowy. Można je uzupełniać niebieskim, jasnym beżem, czerwonym, lekkim fioletem oraz różem.

 

Unikaj!!!

Wszelkich ciepłych odcieni (koralowego, złotego, żółtozielonego czy rdzawego) a także mocnych ostrych kolorów.

 

 

Jesień

Ma na ogół skórę bladą lub brzoskwiniową, często ozdobioną piegami. Oczy w kolorze brązu: od bursztynowego do orzechowego, ale mogą być także oliwkowe, zielone, i zielono - niebieskie. Włosy mają kolor miodowy, brązowy, kasztanowy lub intensywnie rudy.

 

Jeśli jesteś jesienią...

..."twoje" są głębokie, ciepłe barwy w nieco przydymionych odcieniach.

Do kolorów bazowych należą: brązy, ciemne zielenie, ekri, khaki. Do nich pasują: żółty beż, brzoskwiniowy, miedziany, rdzawy, oliwkowy, a także pomarańczowa czerwień i ciepły fiolet.

 

Unikaj!!!

Odcieni różu, zwłaszcza malinowego, jak i śliwkowego, szaroniebieskiego i wszelkich, ostrych kontrastów.

 

Zima

Ten typ urody przeważa na całej kuli ziemskiej. Zimy to zarówno dziewczyny o karnacji bladej, różowobeżowej, jak i oliwkowej, żółtoszarej, brązowej, czarnej. Zima ma przeważnie brązowe oczy, ale brąz może przechodzić od odcieni czerni poprzez rudy brąz. Zimowe oczy mogą także być stalowoszare lub chłodne niebieskie. Włosy: popielaty brąz, brązowy, czarny.

 

Jeśli jesteś zimą...

...wybieraj kryształowo czyste kolory od ciemnego do jasnego.

Bazowe kolory dla typu zimowego to: czerń, głęboki granat, kolor śliwki lub bakłażana. Ponadto: antracyt, stal, głęboka czerwień oraz ciemny różowy, malinowy, fiolety i szmaragdowa zieleń.

 

Unikaj!!!

Wszelkich przydymionych barw i ciepłych odcieni brązu. Nie używaj koloru pomarańczowego i żółtego.


Tagi: pory roku
11:15, martha1995
Link Dodaj komentarz »
piątek, 26 sierpnia 2011
Wybór plecaka na rok szkolny...

Koniec wakacji już niedługo, co oznacza rozpoczęcie roku szkolnego, a to znaczy, że trzeba wybrać jakiś plecak na rok szkolny.

Odpowiedni plecak powinien posiadać:

usztywniacz pleców, pokryty "oddychającą" siatką,

co najmniej 2 komory,

kilka kieszonek.

Osobiście nie polecam plecaków, które 55% Polaków kupuje "na bazarku"., ponieważ rozpadają się one dość często. Jeśli chcesz zakupić plecak, to kup sobie chociaż na cały rok, a nie na miesiąc...

 

Firma Nike to również firma produkująca plecaki. Niestety, one również się rozpadają, ale nieco rzadziej ;)

Najlepsze, moim zdaniem, będą plecaki firmy Jan sport. One mają wszystko, co powinien posiadać odpowiedni plecak...

Polecam, sama taki plecak mam ;D

09:28, martha1995
Link Komentarze (2) »
czwartek, 18 sierpnia 2011
Piękniejsza z każdym dniem

Gładka cera

Zmniejsz wydzielinę gruczołów łojowych. Pomogą Ci w tym głównie witaminy B2 i B6, które zawiera chleb razowy i grube kasze, wątróbka i inne podroby, także chude mięso i płatki owsiane.

Potrzebujesz witaminy A - masło, ryby, żółtka jajek, pełne mleko, śmietana oraz żółte sery. Musisz jeść warzywa, zawierające karoten - marchew, pomidory, dynie, brokuły.

Jedz również owoce; banany, jabłka i suszone owoce.

 

Kosmetyka

Myj twarzyczkę kilka razy dziennie.   

Używaj toniku oczyszczającego.

Kup korektor i tuszuj wyskakujące krostki.

Trochę się poopalaj - trądzik nie lubi słońca!


Unikaj!!! Trądzik zaostrzają mocna herbata, kakao i czekolada. Ogranicz je!. Zamiast czarnej herbaty pij herbatki owocowe, ziołowe, herbatę zieloną i czerwoną.

 

 

 

Puszyste włosy

Włosy lubią witaminy z grupy B. Jedz wszystko, co zalecane jest w  kłopotach z cerą.

 

Kosmetyka

Myj włosy, tak często, jak tego potrzebują - nawet codziennie!

Kup sobie specjalną odżywkę do końcówek - nie będą się rozdwajać. Jednak co 4 miesiące trzeba je trochę podciąć.

Stosuj tylko szampony, które nie ,,zrobią krzywdy" Twoim włosom.

Płucz włosy w ziołach; jasne w rumianku, a ciemne w korze dębu. Będą nawet nadmiernie puszyste :D

Po umyciu włosów stosuj odżywkę lub piankę z odżywką - bez niej włosy nie błyszczą i nie chcą się układać.

 


 

Naturalnie białe zęby

Jedz pokarmy bogate w wapń. Pij dwie szklanki mleka dziennie - możesz je zmienić na kefir i jogurt naturalny. Pałaszuj biały ser. Zamiast słodyczy - kup serek Danio. Kiedy ,,nie możesz żyć bez czekolady" wybierz tę z dużą zawartością mleka.

 

Kosmetyka

Myj zęby po każdym posiłku.

Używaj past z fluorem.

Jeżeli nie masz przy sobie szczoteczki (np. w szkole), żuj gumę bez cukru.

Raz w tygodniu czyść zęby węglem w tabletkach (kupisz w aptece). Potrzyj nim mokrą szczoteczkę i umyj zęby. Będziesz miała zęby jak z reklamy!

 

 


Usta jak maliny

Jedz produkty zawierające witaminę B12 - wątróbkę, ryby. Usta zyskają bardziej intensywny kolor, bo przybędzie Ci krwi. Witaminy B2 i B6 sprawią, że na wargach nie będą tworzyć się zajady.

 

Kosmetyka

Smaruj usta miodem - nie będą pierzchnąć na mrozie (zimą).

Urodę swoich ust podkreślaj błyszczykiem w delikatnym kolorze.

 

 

 

Błyszczące oczy

Oczy uwielbiają witaminę A.

Potrzebują również witaminy C - cytrusy, jabłka, truskawki, maliny, porzeczki, agrest, papryka, brokuły, brukselka, kiszona kapusta, ziemniaki, chrzan, koperek, zielona pietruszka.

Blasku dodadzą im cynk i miedź (warzywa strączkowe - fasola, groch, soczewica, buraki, cebula, szpinak.

 

Kosmetyka

Stosuj odżywkę do rzęs - wzmocni je i optycznie wydłuży.

Smaruj rzęsy nieco podgrzanym olejem rycynowym - wzmacnia lepiej niż odżywka!

13:24, martha1995
Link Komentarze (1) »
niedziela, 31 lipca 2011
PSIK! PSIK! ;P

Rzecz bez której żadna nastolatka nie może wyjśc z domu-------perfumy.

Tutaj podzielone będą na 2 grupy: wyjściowe oraz codziennego użytku.

WYJŚCIOWE: W grupie tej nie może zabraknąc perfum ,,Just Cavali'' oraz ,,Hit Rush'' od Beyonce. Perfumy mają zmysłowy zapach, bardzo długo utrzymują zapach na skórze i ubraniach.

A tutaj perfumy do CODZIENNEGO UŻYTKU. Mają ładny, słodki zapach. PAsują na każdą okazję :



Tagi: perfumy
14:05, martha1995
Link Komentarze (1) »
piątek, 29 lipca 2011
Trądzik - stały problem nastolatek.

Niektóre nastolatki walczą z trądzikiem młodzieńczym już od drugiej klasy szkoły podstawowej, tak, jak moja przyjaciółka. Ja zaś trądzik mam dopiero od 5 lat. Niektóre dziewczyny używają baaardzo drogich toników, maseczek... Ale po co? Przecież maseczkę można zrobic ze... zwykłej cytryny!

 

Składniki:

- młode listki brzozy,

- cytryna.

 

Przybory:

- mikser,

- nóż,

- waciki.

 

Sposób przygotowania: Młode listki brzozy wkładamy do miksera. Ukrajamy jeden plasterek cytryny i wyciskamy trochę soku (do miksera, a nie obok XD). Miksujemy. Wychodzi taka papka. Nakładamy ją na twarz na 30 minut. Potem ściągamy wacikiem. Taka kuracja przynajmniej trzy razy w tygodniu przez kilka tygodni.

 

A to sposób drugi...

 

Składniki:

- pół ogórka,

- cytryna.

 

Przybory:

- nóż,

- miska,

- waciki.

 

Sposób przygotowania: Kroimy ogórek w kostkę i wkładamy do miski. Ukrajamy jeden plasterek cytryny i wyciskamy z niego sok. Nakładamy na twarz. Po 15 minutach bierzemy wacik i delikatnie ściągamy. 

Oto cała tego filozofia! :D

sobota, 23 lipca 2011
Earrings

Z roku na rok rośnie liczba nastolatek, które przekuwają sobie uszy. A oto kilka propozycji ślicznych, ciekawie wyglądających kolczyków. :

18:39, martha1995
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 17 lipca 2011
Rozkład dnia - wakacyjny.

pobudka - o której chcesz.

zakupy - o której chcesz.

wszystko pozostałe - o której chcesz. XD

Możesz robic wszystko, co Ci się żywnie podoba: chodzic na imprezki do przyjacioł, pic mnóstwo Coca - Coli, jeśc fast foody, bo... NIE CHODZISZ DO SZKOŁY! xd  Czekałam, żeby to napisac.   

Ten wpis głównie do loli763, żeby wiedziała jak wygląda rozkład dnia, a nie skakała po blogach innych użytkowników i pisała im negatywne komentarze. Nie pomyl jej tylko z lolą563, która pisze wszystkim pozytywne komentarki. Tylko proszę, piszcie może jakie macie kłopoty, OK? Bardzo proszę... Siedzę sama w domu, koleżany wyjechały i nie mam co robic... Pisac coś!!!

                                                                             Marrtunia Fryttunia

13:17, martha1995
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 14 lipca 2011
Rozkład dnia nastolatki - szkolny

SZKOLNY ROZKŁAD DNIA

6.20 - pobudka.

6.40 - śniadanie.

7.00 - 7.25 - spędź jak chcesz.

7.25 - ubierz się (buty, bluza).

7.30 - do szkoły.

7.45 - 13.25 - lekcje.

13.35 - wreszcie w domu.

13.55 - obiad.

14.10 - ... - praca domowa.

17.05 - kolacja.

18.00 - telewizja, komputer.

21.30 - do łóżka.

20:44, martha1995
Link Komentarze (1) »
sobota, 25 czerwca 2011
LAKIERY DO PAZNOKCI ^^

W tym sezonie najmodniejszymi lakierami do paznokci są lakiery pękające . Ich cena to ok. 15-20zł . W jednym ,,opakowaniu'' znajdują się 2 kolory. Najpierw na paznokcie nakładamy jeden, a po odczekaniu 5 min. drugi ,  który po ok 3-4min zaczyna pękac tworząc piękne ,  chaotyczne wzory. Wygląda to właśnie tak:



To, że powyżej wymienione lakiery są teraz b. modne nie oznacza, że nie wolno nam używac innych tzw. ,,zwykłych'' . Wg. mnie najlepsze są lakiery matujące, które nie posiadają małych brokacików. Musimy jednak pamiętac, aby nie kupowac lakierów w pobliskich kioskach bądź salonikach prasowych, bo bardzo niszczą one płytki paznokci.

Znanymi markami produkującymi lakiery do 10 zł są :

- Lovely

- Miss Sporty

- Wibo

I tutaj ciut droższe ;) ponad 12 zł:

- Maybelline New York

- Astor

- Loreal


Tagi: lakiery
16:57, martha1995
Link Komentarze (2) »
sobota, 18 czerwca 2011
Hity

1. Judas - LADY GAGA

2. Loca - SHAKIRA

3. Rolling in the deep - ADELE

4. S&M - RIHANNA

5. Monster - PARAMORE

6. E.T. - KATY PERRY

7. Just a dream - NELLY

8. Drowning - ARMIN VAN BUUREN & LAURA V

9. Papieros - VIDEO

10. Nothing to lose - BILLY TALENT

11. California King Bed - RIHANNA

12. I need a doctor - EMINEM & DR. DRE & SKYLAR GREY

13. Thinking of you - KATY PERRY

14. Use somebody - KINGS OF LEON

15. Love the way you lie - RIHANNA (PART II)



Tagi: hity 2011
12:40, martha1995
Link Komentarze (1) »
niedziela, 05 czerwca 2011
Przedimprezowy poradnik 2

Trzy godziny przed wyjściem

Weź relaksującą kąpiel; leżąc w wannie nałóż na twarz maseczkę nawilżającą, a na oczy kompres ze świetlika bądź torebek herbaty (promienne spojrzenie). Po kąpieli użyj ulubionego dezodorantu i posmaruj ciało balsamem ze srebrnymi drobinkami.

 

Dwie godziny przed wyjściem

Umyj włosy ulubionym szamponem. Nałóż na nie odżywkę i pozwól im wyschnąć naturalnie (bez pomocy suszarki). Kiedy staną się lekko wilgotne, nałóż modelującą piankę albo żel i ułóż włosy wedle życzenia. Potem utrwal fryzurę nabłyszczającym lakierem.

 

Godzina przed wyjściem

Teraz czas na makijaż. Pozwól sobie troszkę zaszaleć. Wypróbuj opalizujace pomadki, cienie - najlepiej w papuzich kolorach.

Pomaluj paznokcie. Nie przesadź! Jeśli Twój makijaż będzie już dość wyrazisty, pomaluj paznokcie na jakiś pastelowy odcień. Usta pomaluj błyszczykiem.

Tuż przed wyjściem

Pokrop się ulubionym zapachem (za uszami, w przegubach dloni, bo tam zapach utrzyma się najdłuzej). Jeszcze tylko rzut oka w lustro, promienny uśmiech i miłej zabawy! ♥


Imprezowe S.O.S.

Jeśli...

... przed wyjściem wyskoczy Ci pryszcz - zatuszuj go korektorem :)

... włosy nie chcą się ułożyć tak, jak chciałaś - nałóż na nie modną siateczkową opaskę albo jakąś czapkę, w której spodobasz się chłopakowi. :)

... lakier do paznokci nie chce schnąć - użyj suszarki do włosówq, a potem włóż ręce pod strumień zimnej wody.

niedziela, 22 maja 2011
Odpowiednia torebka na imprezkę i co do niej włożyć

Dziś napiszę jaka torebka będzie odpowiednia na lekkie szaleństwo na imprezce i co do niej włozyć.

Najlepsza będzie jakaś mała torebka, taka jak ta:

...taka:

...albo taka:

 Do torebki włóż:

 1. błyszczyk do ust (w każdej chwili możesz dodać im blasku, bo nie można zrezygnować z imprezowego bufetu),

2. wilgotne chusteczki (gdyby tusz do rzęs się rozmazał łatwo będziesz mogła zmyć plamę),

3. dezodorant w sprayu lub odświezającą mgiełkę do ciała (wystarczą dwa dyskretne psiknięcia w łazience i będziesz czuła się świeżo nawet na największych imprezowych szaleństwach),

4. kieszonkowe lusterko (miło jest spojrzeć na piękną dziewczynę...)

Tagi: Na imprę
09:31, martha1995
Link Komentarze (3) »
piątek, 13 maja 2011
Hello!

Dziś piątek trzynastego maja. Ja jednak nie wierzę w takie głupie przesądy!

Aha, dzisiaj z okazji piątku trzynastego dodam trzynastkowe gifki:

 

     

   


niedziela, 08 maja 2011
Włosy... Jaki szampon? Jak je skutecznie myć?

 

Czy twoje włosy przetłuszczają się tak, że musisz myć je codziennie? Czas skończyć z przetłuszczonymi  kudełkami!

A teraz polecam:

1. Szampon Garnier - Naturalna pielęgnacja - szampon z olejku z awokado, stworzony specjalnie do włosów zniszczonych i przetłuszczających się. Wystarczy myć nim włosy tylko raz w tygodniu. Mówię ci, zobaczysz niesamowite efekty. Szampon dostępny w każdym Rossmannie.

2. Szampon odpowiedni dla włosów łamliwych i rozdwajających się o przyjemnym rumiankowym zapachu. Również polecam!

 

A oto instrukcja "Jak najlepiej umyć swoje włosy"

 

1. Przed wejściem do wanny musisz wyczesac z włosów brud i martwy naskórek (nie będzie ci tak ciężko skrobać brudu z wlosów).

2. Zmocz włosy, nałóż na rękę troche szamponu, trochę wody i myj dokładnie włosy.

3. Powtórz krok conajmniej trzy razy.

4. Spłucz włosy. Płukanie najlepiej zakończyć chłodnym strumieniem.

5. Wytrzyj wlosy ręcznikiem, ale niezbyt gwałtownie. Nie susz ich suszaką,bo gorące powietrze bardzo wysusza.

6. Ułóż je jak lubisz.

niedziela, 01 maja 2011
Śmieszne gry

Heja! Jak tam wam leci, dziewczyny? U mnie świetnie. Dziś napiszę trochę o śmiesznych grach, jakie dziewczyny z mojej szkoły wprost uwielbiają i dam do nich linki.

 

1. Paris - gra polega na tym, aby nakarmić Paris Hilton, aż bedzie gruba. Dajesz jej jedzenie za pomocą lewego przycisku myszki.


Paris

 

 

2. Bubble droga na szczyt! - musisz wyczyścić ekran po samą górę, rzucając w kuleczki kolorowymi bombelkami, czy na odwrót XD Sterowanie myszką.

 

Bubble droga na szczyt!

 

 

3. Family Restaurant - w tej grze prowadzisz rodzinna restaurację; robisz potrawy itp. Sterowanie myszką.

 

Family Restaurant

 

 

4. Obowiązki domowe - wciel sie w rolę pracowitego ojca, który wykonuje obowiązki domowe: sprząta, pierze, gotuje dzieciom obiad.

 

Obowiązki domowe

 

 

5. Burger restaurant - poprowadź swoją restaurację; przygotowywuj lody i inne potrawy.

 

Burger restaurant

 

 

6. Hamburger keten - przygotowujesz burgery, frytki i dajesz napoje. Sterowanie myszką.

 

Hamburger keten

 

7. Sue's cooking game - pomóż Sue przyżadzić pyszne posiłki.

 

Sue' cooking game

 

8. Goofy - pomóż Goofy'emu przygotować wymarzony obiad dla każdego klienta.

 

Goofy

 

 

9.Mom mania - zaopiekuj sie dziećmi, które zjawią się u ciebie i szybko spełnij ich zachcianki.

 

Mom mania

sobota, 30 kwietnia 2011
Nowe tło na blogu:*

Ustawiłam sobie nowe tło na blogu:* Super, nie? Chciałabym tworzyć własne tła i udostępnić innym użytnownikom do skopiowania. Wiecie o co mi chodzi? Jeśli tak to proszę o odp. na moim blogu.

Tagi: Nowe tlo
20:20, martha1995
Link Komentarze (1) »
Ach te kosmetyki...

Dzisiaj napiszę (teraz już pisze Marta) o dezodorantach oraz antyperspirantach dla dziewczyn, które właśnie weszły w trudny wiek dojrzewania.

 

1.  Nivea Angel Star (różowy oraz niebieski). 

Dezodorant  Angel Star przecudownie pachnie i to w nim najbardziej cenię. 86% dezodorantów okropnie piecze, a ten nie piecze ani trochę. Jest dostępny w Rossmannie. Zmieści się nawet do najmniejszej torebki jaką mam. Polecam go! :

  

   

 

2. Polecam również żel do mycia twarzy, conajmniej dwa razy dziennie. Nie podrażni on skóry nawet najbardziej wrażliwej nastolatce na świecie, więc Wam napewno też nic się po nim nie stanie. :

 

Istnieje oczywiście tonik z tej samej firmy, którego używa moja kuzynka  Ola i ja. Polecam również ten tonik :) :


Tagi: My wpisek
14:01, martha1995
Link Dodaj komentarz »
piątek, 15 kwietnia 2011
Tu Olka ;p

Piszę na tym blogu już 2 notkę . Do tej pory napisałam o PIĘKNYCH USTACH , ale co za różnica ^^ . Prowadzę tego bloga wspólnie z moją kuzynką Martą.

Jet trochę zimno, ale jednak to wiosna dlatego dziś dam propozycję moich ciuchów i dodatków:

Bluzka ta - o ile się nie mylę - pochodzi od H&M. Ma w sobie nutę elegancji i oczywiście bardzo modną w tym sezonie KORONKĘ. Sama ostatnio zakupiłam sobie bluzkę właśnie z nią. Jest super polecam!!!!

Kurtka na dzisiejsze pogody jest potrzebna. Nie napiszę marki, bo nie pamiętam.... Ale ważne że ubranie ładne 8)

Dodatki też się przydadzą :) Chustka jest z TROLLA . Teraz modne są frędzle no i jak wcześniej pisałam koronka.

A teraz spódniczka z ???. Koniecznie w kwiatki NIE zakładac do czarnych legginsów.


Buty JAZZÓWKI mają w tym roku wyjątkowe branie, ale są naprawdę ładne. Ich koszt to raczej do 50 zł. Buty są naprawdę mega. ^^

Spodnie pochodzą z New Yorker-a. Są bardzo fajne- bo to rurki :) wyglądają super, jednak ja polecam je do butów sportowych.

Jak nie kurtka, no to płaszczyk. Ten jest z HOUSE-a. Kolor jest b. ładny. Ładnie leży na ciele. JEst bardzo elegancki i w ogóle super :***

Na dziś koniec papa !!!! :)

18:43, martha1995
Link Komentarze (1) »
niedziela, 10 kwietnia 2011
Odpowiednia dieta

Lola563 podsunęła mi pomysł na wpis na temat. Będzie on o... odpowiedniej diecie dla nastolatki.


Nie wolno Ci jeść słodyczy. Nie kupuj nic w szkolnym sklepiku, a kiedy koleżanki częstują Cię czymś słodkim, odmawiaj. Twój dzień powinien składać się z trzech posiłków: śniadania (na które najlepiej zjeść coś lekkiego), obiadu, i kolacji (nie powinnaś jeść jej po 18.00).

Twoje drugie śniadanie powinno składać się z:

- jabłka lub jakiegokolwiek innego owocu,

- niewielkiej kanapki z serem lub mięsem,

- wody mineralnej,

- jogurtu (Activia lub Danio).

 

Przy tym powinnaś ćwiczyć conajmniej 1 godzinę dziennie; skacz na skakance, tańcz lub idź pobiegać (oczywiście na dworze).

Uwaga!!! Nastolatki poniżej 16 - tego roku życia nie powinny stosować żadnych diet! Chyba, że mają bardzo dużą nadwagę.

 

 


16:54, martha1995
Link Dodaj komentarz »
 
1 , 2
Kalkulator BMI